O nanuna

Ciasteczkowe logo nanuna

Ciasteczkowe logo nanuna

Ciasteczkowe logo nanuna powstawało w dłuższym procesie. Kiedy zdecydowaliśmy się mocno wskoczyć obiema nogami w ciastkarnię nanuna, zaczęliśmy od dwóch rzeczy. Stworzenia listy produktów i znalezienia nazwy.

Nazwa ciastkarni nanuna

Nazwa ciastkarni nanuna powstawała poprzez kolejne wersje znanego schematu. Nazwa ciastkarni miała być ogólna, inna, prosta i nic nie mówiąca. Wyszliśmy z tych założeń, ponieważ nanuna nie jest pierwszą ciastkarnią, ciasteczkowną w Polsce. Wchodziliśmy na rynek, na którym istnieje bardzo wiele, różnych ciastkarni i cukiernie. Większość z nich może się pochwalić wieloletnią tradycją i wieloma sukcesami. Zadaliśmy sobie pytanie, jak zaistnieć na tym rynku? Jak poprzez logo, nazwę odróżnić się od większości firm posiadających własne lokale, strony www oraz sklepy www z personalizowanymi ciasteczkami z logo.

Nazwa nanuna powstawała w chwili, gdy na ekranach kin miał być wyświetlany film Diuna. Logo filmu było główną inspiracją powstania nazwy nanuna. Spodobała nam się ta nazwa i spodobało nam się to, na co pozwalało połączenie trzech małych liter w pięcioliterową nazwę. Spodobało nam się to, co mogliśmy z nazwą ciastkarni nanuna zrobić wizualnie.

Pierwsze projekty ciasteczkowego logo nanuna

Projektowanie logo nanuna przyszło wkrótce potem. Podczas rozmów z przyjaciółmi, ktoś, już dzisiaj nie powiem kto podsunął pomysł, aby stworzyć ciasteczkowe logo. Ponieważ nanuna, to ciastkarnia, stąd pomysł ciasteczkowego logo nanuna.

Kolejnym, istotnym aspektem była chęć wyróżnienia się. Na rynku działa wiele, różnych ciastkarni i cukierni z tradycjami. My wkraczaliśmy na rynek z nowym, innowacyjnym pomysłem na personalizowane ciasteczka z logo firmy i ciasteczka na prezent.

Kiedy Bartek powiedział to na głos w swojej kuchni, oboje wiedzieliśmy, że to musi być to. Z jedynym zastrzeżeniem, nie sprawdziliśmy czy konta w mediach społecznościowych nie były jeszcze zajęte. A nie były.

W tym momencie jednak zaczęliśmy pytać przyjaciół i rodzinę o zdanie na temat nazwy. Mój przyjaciel, powiedział, że wpisał w Google nanuna i wszystko, co się pojawiło, to nic związanego z ciasteczkową firmą. W bezpośrednim wyniku była firma niemiecka, która z ciasteczkami nie ma nic wspólnego. Mimo faktu, że Google podpowiadał zupełnie inną nazwę firmy bardzo podobała nam się ta nazwa, wiedzieliśmy, że może się również spodobać klientom.

Bardziej śmiałe logo ciasteczkowej firmy nanuna

Mimo, że podobały nam się niektóre z początkowych projektów Bartka, czuliśmy, że te pomysły były trochę zbyt bezpieczne. Za bardzo przypominały to, co inni już zrobili. Nazwij nas ambitnymi, ale my chcieliśmy stworzyć markę. Logo, które ludzie potraktowaliby poważnie i które natychmiast by rozpoznali.

W międzyczasie, ja również siedziałem przy komputerze w i przeglądałem loga firm ciasteczkowych. Ale byłem trochę niecierpliwy. To nie jest moja dziedzina i to, co zrobiłem, było tak dalekie od tego, co Bartek tworzył.

Pokazałem jej projekt, a ona go pokochała.

Ciasteczkowe logo nanuna

Zdecydowaliśmy się poprosić o opinię projektu Bartka. Z tym pytaniem zwróciliśmy się do Kamili, aby sprawdzić, czy mogłaby z nim pracować. Poprosiliśmy ją o podejść do loga firmy ciasteczkowej w nowy, kreatywny sposób. Czy by mogła zmienić i zaproponować inne logo firmy ciasteczkowej nanuna. Nadać mu bardziej ciasteczkowy piekarniczy i indywidualny charakter.

Logo firmy ciasteczkowej to proste litery ciasteczka. Większość pracy włożyła w dopracowanie ciasteczkowych liter, zaprojektowanie lukrowych ozdobień liter i zmiękczenie projektu. To, co dla niektórych może wyglądać jak drobne zmiany, w rzeczywistości jest kompletną zmianą pierwotnego projektu. Coś, czego nigdy wcześniej nie udało mi się osiągnąć!

Przez kolejne tygodnie wysyłaliśmy jej zbyt wiele maili z drobnymi poprawkami i zmianami. Jedną z nich był kolor. Kolor w moim oryginalnym projekcie był trochę słaby, więc zrobiliśmy go w kolorze bardziej maślanym.

Logo ciasteczkowej firmy jest proste na ile może być. Uwielbiamy to logo za to, że mimo swojej inności jest proste, świeże, inne, ma w sobie coś rodzinnego, domowego. Kolory loga naprawdę reprezentują naszego ducha. Marka naprawdę niesie się dość daleko, ponieważ nie można jej porównać z żadnym innym logo.

Kamila, dziękuję bardzo, wiemy, że to było coś zupełnie innego, niż do tej pory robiłaś. Odejście od Twojej zwykłej pracy, która jest o wiele fajniejsza i zabawniejsza, ale to co dla nas zrobiłaś było tak dobre, miłe i tak bardzo docenione!!!!

Podobne artykuły