Mamy 15-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz piętnaście dni od otrzymania paczki z ciastkami, aby zażądać zwrotu. Oczywiście nie musisz podawać przyczyny lub powodu. Po prostu odeślij nam nasze smaczne ciastka w puszce.
Aby kwalifikować się do zwrotu, ciastka muszą być w takim samym stanie, w jakim je otrzymałeś. Nie możesz otworzyć opakowania z ciastkami! Proszę umieść w przesyłce do nas paragon lub dowód zakupu.
Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W razie pytań dotyczących zwrotu zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Uszkodzenia i problemy
Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., jeśli ciastka lub opakowanie są wadliwe, uszkodzone lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go.
Wyjątki / ciasteczka na zamówienie nie podlegają zwrotowi
Niektóre rodzaje produktów nie podlegają zwrotowi, np. ciasteczka na zamówienie, które zostały zamówione specjalnie według Twojego projektu. Pamiętaj, kupując ciasteczka na zamówienie zamawiasz usługę indywidualną w postaci ciasteczek, ale to nadal usługa, która nie podlega zwrotowi. Niestety, nie możemy przyjmować zwrotów żadnych ciasteczek na zamówienie. Nie dotyczy to sytuacji, w której ciasteczka na zamówienie są uszkodzone lub w jakikolwiek inny sposób niezgodne z zamówieniem.
Zwroty
Powiadomimy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu oraz poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zwrot zatwierdzony, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy przy użyciu oryginalnej metody płatności. Proszę pamiętaj, że może minąć trochę czasu, zanim bank lub firma obsługująca kartę kredytową przetworzy i zaksięguje zwrot pieniędzy.